After 4 years then I realised that it was actually RE-SIT the exam. Not RESEAT! Haha. Ignore it. I am too lazy to correct the mistakes =P


09 August 2012

Module 3 - Mechanism of Diseases

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Hai korang, budak pandai!

Kali ni, aku akan terangkan mengenai Module 3 pulak. segala info tentang Module 2 korang boleh lah tengok kat sini.

Sesi pembelajaran Module 3 ni berlangsung selama 3 minggu je pun. kejap je~




Kemudian, cuti midsem selama seminggu~





Warna hijau mewakili lecture dalam modul ni

***

Untuk modul ni, akan ada :

*  15 CL
*  5 SLP
*  2 PBL
*  3 P/D/MES

Bagi aku, Module 3 ni ok ok je kot. takde lah berat sangat dan takde lah senang sangat. eh wait. ada ke modul yang senang dalam Medic ni? hehehe. senang cite, korang baca dan try lah hafal pathology sesuatu penyakit tu. itu jelah caranya untuk lulus modul ni. takde cara lain.



***

Skang ni, aku nak beralih kepada format penilaian modul ni pulak~

Untuk Module 3, seperti biasa, continuous assessment menyumbang sebanyak 30%. PBL = 10% dan EOM = 20%.

Paper teori masa final exam pulak menyumbang sebanyak 60% yang mana 30% datangnya daripada OBA + EMI dan baki lagi 30% datangnya daripada MEQ.

Lagi 10%, macam biasa... OSPE. soalan OSPE dia semuanya datang daripada P/D/MES. korang baca jelah ye.

***

Ini pulak buku untuk modul ni~



Kali ni, aku tak beli buku pape. pinjam buku kawan je. hehe =D

***

Ok lah. rasanya cukup sampai sini je kot cerita untuk Module 3. aku tak buat langsung concept map untuk PBL dalam modul ni. so, paham-paham jelah ye. hehe. oh ye, EOM untuk modul ni, aku cuma dapat gred B (65% - 69%). dan, gred B ni merupakan gred paling tinggi yang aku dapat sepanjang EOM dalam Semester 2. skang ni, korang dah boleh bayangkan betapa 'hebatnya' Semester 2 kan. hehehe xD


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails Related Posts with Thumbnails