After 4 years then I realised that it was actually RE-SIT the exam. Not RESEAT! Haha. Ignore it. I am too lazy to correct the mistakes =P


07 April 2012

Under Construction

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Hai korang, budak pandai!

Fine. dah 2 bulan aku tak update blog kan. berhabuk habis kot. sori lah ye. masuk Semester 2 ni, masa aku agak terhad. sekarang ni, aku tengah uruskan satu program. so, masa tu macam biskut lah. kejap ada masa, kejap takde masa. kalau ada masa pun, aku gunakan masa tu untuk tengok Love Rain. haha =D

Jadi, aku cuma nak bagitau korang, blog ni masih lagi wujud. cuma akan jadi tak berapa nak aktif dalam jangka masa ni. bila aku dah kurang busy nanti, aku update ye. kalau korang nak tanya pape, dipersilakan. insyaAllah aku akan balas komen korang. so, rajin-rajin lah tinggalkan komen =)




Stay tuned~

8 comments:

annshaira said...

saye suke belog ni.jangan berenti tau.hehe

kurakuraygslow said...

Ok! Takkan berhenti punya. Teruskan menyokong blog ni =)

Anonymous said...

sy rse blog ni akn bg impak besa ble ade pngmbilan pljr thn satu yg baru..

kurakuraygslow said...

InsyaAllah....

Unknown said...

teruskan blog ni.. susah habes nak cari blog pasal medic ukm :)

kurakuraygslow said...

Ok! Jangan risau. Blog ni akan diupdate dalam masa terdekat. Teruskan membaca =)

Unknown said...

Thankssss =Da
Cuma nk tanya ada bza ke medic um n ukm?
Dri segi module?

kurakuraygslow said...

Most welcome =D
Sebenarnya, tak psati lah ada beza sangat ke tak sebab takde kawan medic UM. Tapi, secara asasnya, cuma medic UKM je ada belajar ikut modul macam ni. Sebab sistem UKM integrated. Kalau medic UiTM, UIA.. mostly belajar ikut subjek macam physio, biochem, anatomy. Mungkin UM pun macam tu jugak =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails Related Posts with Thumbnails